Aktiviteter i Hillerød Jagtforening

Vælg i menuen: Aktiviteter foroven for at vælge det område du vil have information om.

Her kan du se hvilke aktiviteter, der allerede nu er planlagt i jagtforeningen.

Det hurtige overblik

Der er i øjeblikket fuld gang i Hundetræning og Riffelskydning. Derudover er der også planlagt Bukkepral (åbent hus).

Foreningsaftener

Ofte vil der den sidste onsdag i måneden blive afholdt foreningsaften for foreningens medlemmer og alle andre interesserede i Klubhuset.
Se mere her...

Strandjagt

For at give medlemmerne af Hillerød Jagtforening mulighed for at dyrke strandjagt, har foreningen anskaffet det nødvendige udstyr. Der er købt to Jafi jagtpramme, redningsveste, pagajer, lokkeænder, ankre m.m. Prammene bookes ved Peter Vinding efter ”først til mølle” princippet.Ved benyttelse af prammene betales 100 kr. som tilskud til vedligeholdelse af prammene og anskaffelse af nyt udstyr.
Se mere her!

Riffelskydning

Skal du på bukkejagt bør du besøge skydebanen mindst et par gange. Mandag den 18. marts 2024 starter vi sæsonens første riffelskydning på Hanebjerg Skyttecenter ved HHK Riffel.

Herefter er der skydning hver mandag og torsdag fra kl. 17.00 til kl. 20.00.

Der er også mulighed for at skyde til mål på 50, 100 og 300 meter, og der vil på enkelte dage også være mulighed for at skyde til mål på 200 m, jf. vores aktivitetskalender. Der kan dog kun skydes med spidsskarpt til de selvmarkerende skiver, men jagtammunition må selvfølgelig bruges, på de bukkeskiver der bliver hængt op på 200 m banen, og det er et krav, at man forinden har skudt ind på 100 m banen. Du kan se hvornår banen er åben her:  www.hhkriffel.dk