Du er her. #1 - Foreningswebsite > Aktiviteter > Flugtskydning > Skydeskole

Flugtskydnings skole

Links til instruktionsvideoer

Denne side indeholder en oversigt over nyttige links til instruktionsvideoer YouTube, som kan forbedre din skydning.

Instruktionsvideoerne er inddelt i forskellige grupper, som giver et overblik over de forskellige områder og typer af skydninger, som man ønsker at se.  Varigheden af instruktionsvideoerne er fra 2-10 minutter

Klik på linket til enkelte områder forat få en oversigt over instruktionsvideoerne inden for hvert område.

Område  Link  Beskrivelse
Basis  Vis oversigt  Grundlæggende øvelser  for montering af gevær og principper for skydning
Jagtskydning  Vis oversigt Instruktion i jagtskydning
Skeet  Vis oversigt Instruktion i skeet skydning, placering og fokus