Du er her. #1 - Foreningswebsite > Aktiviteter

Aktiviteter i Hillerød Jagtforening

Klik i menuen til venstre for at vælge det område du vil have information om.

Det hurtige overblik

Her kan du se hvilke aktiviteter der allerede nu er planlagt i jagtforeningen.
Hold
løbende øje med website og vores gruppe på Facebook, så er du sikker på ikke at gå glip af et arrangement.

Foreningsaftener

Ofte vil der den sidste onsdag i måneden blive afhold foreningsaften for foreningens medlemmer og alle andre interesserede i klubhuset.
Se mere her...

Strandjagt

For at give medlemmerne af Hillerød Jagtforening mulighed for at dyrke strandjagt, har foreningen anskaffet det nødvendige udstyr. Der er købt to Jafi jagtpramme, redningsveste, pagajer, lokkeænder, ankre m.m. Prammene bookes ved Peter Vinding efter ”først til mølle” princippet.Ved benyttelse af prammene betales 100 kr. som tilskud til vedligeholdelse af prammene og anskaffelse af nyt udstyr.            Se mere her!

Bukkefrokost den 16. maj kl. 12.00

I år prøver vi noget nyt. For første gang i foreningens historie, afholder vi bukke-frokost i klubhuset. Kom & vær med til at skrive historie.
Læs mere og tilmeld dig her

Regulering af rågeunger

Så nærmer tiden sig, hvor der er mulighed for at regulere rågeunger. Vi vil igen i år tilbyde regulering af rågeunger i Hillerød kommune. Vi afholder orienteringsmøde om årets rågeregulering onsdag den 24. april kl 19.00 i klubhuset (Brødeskov Station) Mødet er for alle interesserede, dvs hvis du er interesseret i at deltage i den fælles regulering, eller du blot er interesseret at høre om regler, erfaringer osv, så mød op. Læs mere her

Riffelskydning

Skal du på bukkejagt bør du besøge skydebanen mindst et par gange. Søndag den 25. marts startede vi sæsonens første riffelskydning på Hanebjerg Skydeanlæg ved HHKRiffel.

Herefter er der skydning hver mandag og torsdag fra kl. 17.00 til kl. 20.00.

Der er også mulighed for at skyde til mål på 50 meter, og der vil på enkelte dage også være mulighed for at skyde til mål på 200 m, jf. vores aktivitetskalender. Der kan dog kun skydes med spidsskarpt (og ikke jagtammunition) på 200 m banen, og det er et krav, at man forinden har skudt ind på 100 m banen. Du kan se hvornår banen er åben her:  www.hhkriffel.dk

Vildtspil

En mandag i starten af november afholdes det traditiosrige Vildtspil i HGI's lokaler på Selskovvej 76, 3400 Hillerød Vi har fasaner og mange ekstra præmier.